Purposeful parrot

Digital
Marketing

Customer journey &
leadgeneration

Je klant heeft een heel leven voor en na de interactie met je merk. Dat traject en de punten waarop jullie elkaar kruisen, noemen we de customer journey. Hoe komt hij op je website terecht? Naar waar navigeert hij zodra hij er is? Wanneer wordt hij aan je merk herinnerd? Wanneer je het antwoord op deze vragen weet, kan je achterhalen waar je je klant binnenhaalt of hem net kwijtgeraakt.
Via leadgeneration haal je op het juiste moment in de journey de gegevens van een lead binnen, bijvoorbeeld door zich te laten
inschrijven op de nieuwsbrief. Zo kan je de toekomstige klant opvolgen en sturen in jouw richting.

SEO

De strategie van inbound marketing, waar SEO een onderdeel van is, vertrekt altijd vanuit de doelgroep.
Search Engine Optimization betekent simpelweg dat je er als de kippen bij bent, wanneer je klant jouw business nodig heeft. Want wie online zoekt, die vindt en liefst van al vinden ze jou. We bouwen jouw verhaal met relevante content die niet aanvoelt als reclame, noch voor je klant, noch voor je portemonnee. Want door slim in te spelen op wat je klant bezighoudt, haal je hem binnen.

SEA

Slechts één lettertje verschil, maar een heel ander verhaal. Search Engine Advertising is betaalde reclame verstopt in zoektermen. Net als SEO zorg je ervoor dat je aanwezig bent wanneer je gezocht wordt door bovenaan de lijst te staan in de zoekmachine. Inzetten op SEA is ideaal om interessante leads naar je website te halen.

Content

Aanwezig zijn, opvallen en bijblijven daar draait het om. Wat niet
wil zeggen dat je in het wilde weg moet beginnen fluiten. De
juiste content op het juiste moment, daarmee bouw je een
relatie met je klant en blijf je top-of-mind. Met een sterke
contentplanning wordt dit geen full-time job, maar een goed
geoliede machine voor al je kanalen.

Social media

Terwijl je dit leest, wordt er miljoenen seconden aan content geüpload op sociale media. Er zelf niet aan meedoen, is geen optie meer, er geld en tijd in investeren zonder return evenmin. Na de strategiefase bepalen we waar en wanneer jij aanwezig moet zijn en beginnen we te bouwen aan je online verhaal. Want de nieuwe wereld spreekt een nieuwe taal en wij spreken hem vloeiend.

Mailings

Nee, geen irritante spam, maar een gestructureerd verhaal vol nuttige informatie op maat van je klant. Want sterke e-mailmarketing geeft je
zijn onverdeelde aandacht in zijn persoonlijke mailbox. Onze strategie
bepaalt welke info je wanneer en op welke manier deelt zodat je met
relevante informatie de klant aanzet tot actie.
Strategy